Deochanna le haghaidh meáchain caillteanas

1 May

Má tá tú ag iarraidh meáchan a chailleadh, nach bhfuil daoine is mó aird a thabhairt ar bhianna. fat burners for women reviews. Bhí Deochanna tionchar i meáchan a laghdú trí mhéadú metabolism, appetite rialú agus a laghdú do iontógáil calorie chomh maith.
Tá roinnt comhdhúile láthair i tae glas is cúis le meáchain caillteanas. Cuidíonn Glas tae go mbeidh tionchar dearfach acu ar metabolism, saill comhlacht a ionsú. Ól tae glas dhá uair sa lá.

Súnna glasraí Stát Pennsylvania Ollscoil staidéar ar an éifeacht sú glasraí caloric iontógáil. Tá uisce cnó cócó go leor electrolytes go bhfuil méadú metabolism. Is iógart Gréigis roghanna sláintiúla a dhéanamh do meáchain caillteanas. Ní féidir sú a dhéanamh i bhfad, ach cothaithigh cosúil le vitimíní agus frithocsaídeoirí go bhfuil sú torthaí le rogha maith, deochanna sugary go háirithe a chur in ionad caloric iontógáil.

Deochanna measa: Soda 1 deochanna boga bhfuil a lán de calories folamh, nach bhfuil gá. 2 deochanna fuinnimh deoch fuinnimh a úsáidtear ag lúthchleasaithe freisin iomlán de calories. Tá gloine 4Alus beorach thart ar 150 calories, agus de ghnáth ólann daoine níos mó ná 2 riar. 5Piena deoch, ní tá sé ina rogha sláintiúil ar do shon. Tá uachtar a lán de calories chun cosc ​​a meáchan a chailliúint.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: