Bianna Sláintiúil meáchan a fháil

1 May

Uibheacha: aithne maith leis an fhoinse is airde de próitéine agus saille. Tá ubh thart ar 5-6 gram de próitéine. Chomh maith le éasca a fháil, tá an praghas ar uibheacha freisin réasúnta saor. Natural fat burners for women. Bhfuil buíocáin uibhe saillte monai-neamhsháithithe agus polai-neamhsháithithe saillte maith don chomhlacht araon agus freisin leath de na próitéine ubh iomlán, aimínaigéid riachtanach, agus vitimíní.

Mairteoil Mhionaithe: níos fearr ná an fheoil slán mar a bhfuil sé gram de próitéine 6-7 / graim. Saill ag brath ar an cion saille de na feola féin, a ndóigh cabhrú leis na bianna a bhfuil tú meáchan a fháil.
Déiríochta: Tá a fhios againn táirgí déiríochta mar fhoinse a chothú. Tá an táirge seo ar 8-9 gram de próitéine agus saille in aghaidh an cupán a chabhraíonn meáchan a fháil muscle ag an am céanna.

Tá sé ar cheann de na saoire, is éasca, agus a mhéadú go héifeachtach ar an appetite le haghaidh toirtithe chéim: Ime Peanut. Tá 6 gram de próitéine agus 16 gram de saill, saill sháithithe in aghaidh 2 spúnóg bhoird.
Prátaí: muscle agus meáchan a fháil go héasca, déan iarracht a ithe bianna ard i carbaihiodráití. Tá prátaí ar cheann de na fearr i gcomhair aiste bia Carbaihiodráit ard, thart ar 25-30 gram de carbaihiodráití chun cabhrú le cur le mais muscle níos tapúla.

Coirce: Is Coirce ar cheann de na foinsí is fearr de carbaihiodráití. Tá Corn na coirce 50 gram de carbaihiodráití agus 6 gram de snáithín. Is féidir le snáithín cabhrú le sláinte díleácha a fheabhsú.
Próitéin meadhg: Tá an meán próitéin meadhg 25 gram de próitéine in aghaidh an fónamh. Seachas a bheith maise, fhorlíonadh éifeachtach forlíontaí muscle próitéin meadhg a mheas chomh maith mar meáchan a fháil eacnamaíoch.

Bananaí: Bananas foinsí ard Carbaihiodráit seachas prátaí agus cruithneacht. Chomhcheangail an banana agus tomhaltas próitéin meadhg tar éis gnáthamh a fheidhmiú mar réiteach chun cur leis an meáchan agus mais muscle.
Olive Oil: Tá ola olóige foinse olaí nourishing agus foinsí saillte polyunsaturated atá eacnamaíoch. Measc an ola olóige le sailéad nó miasa eile.

Iasc Tuinníní: Is Tuinníní le bia an-cothaitheach go bhfuil go héasca a fháil ar an margadh. A bhfuil cion próitéine de 25 gram de tuinnín a dhéanamh bia maith meáchan a fháil.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: