7 Bealaí chun Méadú cumhachtacha Meáchan Caillteanas

1 May

AR na bealaí éagsúla inar chun aiste, ní raibh ach 10 faoin gcéad de na daoine ar fud an domhain atá ag iarraidh iarbhír a chur ar mheáchan. Good fat burners for women. Chuid is mó daoine dul ar aiste bia mar gur bhraith sé a saille comhlacht éasca, ba chóir paistí bhraitheann crua meáchan a fháil. Má tá tú ceann de na 10 faoin gcéad de seo, na leideanna seo a leanas gur féidir leat triail.

1. Socraigh ar sprioc
Sula ritheann tú an clár ramhrú an gcomhlacht, ar an gcéad tá tú chun a chinneadh cé mhéad meáchan a ba mhaith leat a dhéanamh cinnte go bhfuil do sprioc fós laistigh de theorainneacha gnáth ionas nach mar thoradh ar otracht.

2. Tabhair faoi deara an fhoirmle
Tá meáchan a fháil chomh maith le foirmle, tá a fhios agat. Is 70-20-10 líon naofa dóibh siúd ar mian leo meáchan a fháil. Léiríonn an figiúr seo an comhdhéanamh bianna ba chóir duit a ithe, a bhfuil 70% próitéine agus a lean, 20% calories ó carbaihiodráití, agus 10% (nó níos lú) saillte sláintiúil. Ríomh líon na calories i réim bia nach bhfuil déanta ach amháin ag daoine atá dieting. Meáchan a chur leis an gcomhlacht, déan cinnte an calories go isteach ar an gcomhlacht go bhfuil níos mó ná an calories gearrtha trí ghníomhaíochtaí laethúla.

3. Tá aiste bia sláintiúil
Ní chuirfear meáchan a chiallaíonn go bhfuil tú saor in aisce is cuma cad agus aon uair a ithe. Tá tú freisin chun leanúint ar aird a thabhairt ar shláinte ag bianna a sheachaint le saill, saill sháithithe nó saill, saill sháithithe. Mura bhfuil do sprioc amach agus meáchan fiú níos mó laghdaithe, i gcomhairle le do dhochtúir a dhéanamh cinnte nach bhfuil aon fadhbanna sláinte.

4. Sú torthaí
Má tá daoine atá ag aiste bia Moltar do deoch an sú de chineál amháin de na torthaí, ansin tá tú meáchan a fháil a ithe, súnna déanta as cineálacha éagsúla de torthaí. Mar thoradh air sin, tá an comhlacht ach fanacht sláintiúil.

5. Seachain ól sula n-itheann
Deoch roimh béilí satiety boilg agus ag ithe ach beagán.

6. Éirí as caitheamh tobac
Má thugann tú, a bhfuil comhlacht caol an chuid is mó de na daoine a chaitheann tobac gníomhach. Tá sé seo mar gheall ar na ceimiceáin i toitíní is féidir bhaint appetite. Mar sin, aon Wonder má tá go leor a roghnaíonn gan a ithe seachas staonadh.

7. Snacking roimh leaba
Laghduithe Metabolism mar chodladh dúinn. Ithe sneaiceanna cothaitheach roimh leaba a bheith ar an bealach is éasca meáchan a fháil, mar gheall ar achoimrí an comhlacht bia níos moille.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: